Direktlänk till inlägg 15 februari 2013

När just det händer som man aldrig kunde föreställa sig...

Av Linn - 15 februari 2013 20:46

Igår var det två veckor sedan det där hemska hände. Det finns i mina tankar hela tiden och jag förstår inte riktigt att det verkligen har hänt. Verkligheten blir plötsligt så påtaglig. Livet kan försvinna så fort. Jag har lovat mig själv att sluta vara rädd för olika saker. Det begränsar mig i mitt liv, begränsa de. Vi, jag och mina syskon ska åka ner till huset för att se till det, minnas, skratta och gråta. Ingen är perfekt man kan bara vara just den man är. Göra sitt bästa och glädjas åt det små sakerna i livet. Jag tänker på dig, alltid! Jag minns dig och din plats i mitt hjärta är förevig<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 15 mars 2013 07:39

Idag är en saknar dag... Det gör så.där ont i hjärtat idag och saknade är stor och frågorna många. Om jag bara fick en dag till med dig bara en dag...

Av Linn - 13 mars 2013 20:32

Det är ett faktum att jag är otroligt dålig på att uppdatera min blogg. Får liksom bara inte till det! Tips mottages tacksamt. Jag har förstått att jag inte behöver skriva min livshistoria men det måste ändå vara något som fångar ditt intresse. N...

Av Linn - 22 januari 2013 10:10

I går började jag min näst sista termin på lärarutbildningen. Allt som allt har det hitills varit fyra berikande år och det sista kommer inte att vara sämre. Det är en konstig känsla att veta att jag snart faktiskt är lärare. Jag har valt vätldens bä...

Av Linn - 29 september 2012 00:24

Ibland önskar man att livet kunde vara lättare. Bara så där lite lättare. Ja, ibland vill man till och med att den där trollformeln som Merlin sjunger i "Svärdet  Stenen" ska bli verklighet. Tänk vara livet skulle bli lättare då. Ni vet när man komme...

Av Linn - 30 januari 2012 22:23

jo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards